Fotogalerie

/album/fotogalerie254/hriste-edited-jpg/

Poloha na mapě

Golf Janov - Arnoltice, České Švýcarsko

Pouze pár kilometrů od hraničního přechodu do Německa Hřensko - Schmilka, se nachází pěkné golfové hřiště Janov. Golfové hřiště je zasazené v okolí pískovcových skal s nádhernými výhledy na České Švýcarsko.

Golf Janov

Hřiště s nádhernou kulisou

Golfové hřiště je přírodního typu, kde si nejen dobře zahrajete, ale budete k tomu mít i pěkný výhled. Hřiště je situováno v nadmořské výšce 320 m a je otevřeno od roku 2003. Ti, kteří by se rádi naučili hrát golf na vyšší úrovni, mohou využít místních trenérů nebo výukových kurzů. Na golfovém hřišti Janov je možno zapůjčení či zakoupení potřebných náčiní.

Kudy na golf?

Ze směru Děčín - Hřensko (pojedete po silnici č. 62), odbočte na první křižovatce (u Labe) vpravo směr Jetřichovice a po cca 1 km vpravo přes můstek směr Janov.

Ze směru Děčín - Liberec (pojedete po silnici č.13), v obci Ludvíkovice odbočte vlevo směrem na obec Kámen. Za Ludvíkovicemi ve směru Kámen dále projedere Bynovec, Arnoltice, Janov.

Ceník

Green fee - 18 jamek - celodenní 500,- Kč (Po-Pá) a 700,- Kč (So a Ne)
Green fee - 9 jamek - 400,- Kč (Po-Pá) a 500,- Kč (So a Ne)

Otevírací doba

hlavní sezóna a přechodné období od 7:00 do soumraku v závislosti na aktuální situaci.

Kontakt

Golfové hřiště

Janov 233, 407 14 Arnoltice (okres Děčín)
TEL.: +420 412 514 334
GSM: +420 602 445 651
mail: golf.khgcs@seznam.cz
web: https://www.golfjanov.cz

Tip na výlet

Pokud nejste po golfu ještě unavení, vyjdete se k jednomu z nejoblíbenějších míst v Českém Švýcarsku - ke kouzelným soutěškám Hřenska. Stačí vyrazit po silnici z Janova směrem na Hřensko nebo projít zelenou stezkou k rozcestníku Hřensko - hotel Klepáč odtud už naučnou stezkou k samotné Edmundově (Tiché) soutěsce. Až vás loďka přepraví k výstupnímu místu, můžete se vypravit zpět do Janova přes Mezní můstek, kde se napojíte na zelenou stezku. Před Indiánskou vesnicí Rosehill odbočte na žlutě značenou cestu, která vás dovede k  rozhledně Janov .

zdroj: mapy.cz

Délka a náročnost trasy

Trasa měří kolem 9 km a nastoupáte přibližně 450 metrů.

Občerstvení

Občerstvit se můžete v samotném Hřensku nebo v restauraci  hotelu U Zeleného stromu  v Janově